Zdjęcia z wyjazdów

–

Pokaz zdjęć z wyprawy na Kaukaz

Serdecznie zapraszamy na pierwszy z nowej serii pokaz zdjęć turystycznych. Aleks Khrabrov i inni uczestnicy jego kaukaskiej wyprawy opowiedzą o swoich emocjonujących przygodach. Pokaz odbędzie się we wtorek 9 listopada, o godzinie 18:30 w sali SST na Hożej 69. Serdecznie zapraszamy!

Byliśmy na wyprawie w górach Kaukazu i na Krymie. Będąc w górach odwiedziliśmy Karaczejewo-Czerkesje i Kabardyno-Bałkarię. Przez większość czasu byliśmy w dolinach wokół Elbrusa, chodząc po pobliskich przełęczach i kąpiąc się w gorących źródłach. Byliśmy też na samym Elbrusie – osiągnęliśmy wysokość skał Lentza (ok. 4800m n.p.m.) idąc od trudniejszej i rzadziej uczęszczanej, północnej strony. W międzyczasie “integrowaliśmy się” z miejscowymi w szeroko pojętym znaczeniu, więc jest wiele historii.

Potem przez Port Kaukaz promem dotarliśmy na Krym, gdzie zwiedzaliśmy dużo mało znanych miejsc, mieszkając głównie na plażach pod namiotem. W międzyczasie zwiedzaliśmy jaskinie, fabryki wina, Demerdży, Bakczysaraj i wiele innych…

Skomentuj

Można używać tych znaczników HTMLa

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>